Heiligenhafen - Dannemare!!

17 juli 2018 - Dannemare, Denemarken

Heiligenhafen – Dannemare!!

Vanmorgen gezellig met z’n zessen ontbeten voordat we de laatste kilometers gaan fietsen.

We begonnen met een stukje fietsen door het bos voordat we op een schitterend fietspad kwamen te fietsen richting de Fehmarnsundbrücke.

Eenmaal over deze brug was het nog ongeveer 15 kilometer naar de boot waar we ook weer Inge en Marco tegen kwamen. Als fietser moesten we ook in de rij van de auto’s staan voor de tickets. Dat duurde even en met de tickets op zak konden we aansluiten in rij 1. Eenmaal op de boot bleek dat Inge en Marco niet met deze boot mee konden…jammer.

Nadat we van de boot kwamen richting de dijk gereden. Via deze dijk naar Dannemare zijn gereden. Inge en Marco kwamen gelijk met ons aan.

Eenmaal aangekomen volgens Deense traditie Gammeldansk gedronken.

Terugkijkend:
• Een geweldige vakantie
• Geen lekke banden
• Geen problemen
• Misschien hier en daar wat muggenbulten
• Wat krassen van de bomen op onze benen maar….