Kirchweyhe - Wesseloh!!

13 juli 2018 - Wesseloh, Duitsland

Kirchweyhe – Wesseloh!!

Toen we vanmorgen opstonden was het bewolkt en koud, jammer maar we moeten toch op de fiets.

Allereerst naar het station om daar onze banden op te pompen. Nou….die Saco kan dat héél goed.

Na een uurtje op de fiets te hebben gezeten hebben we bij de warme bakker lekker koffie gedronken en gelijk de broodjes meegenomen voor de lunch.

Onderweg nog Edith en Pierre vastgelegd in een fotosessie op een hooibaal!!
De lunch hebben we heerlijk genuttigd aan de rand van het bos met als tafel/stoel een dikke omgezaagde boom.

Na de lunch, zoals we van Saco zijn gewend, weer een aantal tussendoorpaadjes gefietst.

We waren vandaag ruim op tijd bij het hotel zodat Saco en Karin meekonden met de wandeling waarbij de geiten naar de heide worden gebracht. Ook liet de eigenaar van het hotel nog zijn honingbijen zien.

Na de wandeling heerlijk gegeten van Geit aan het spit welke door Saco en de eigenaar van de BBQ werd gehaald.

Al met al toch nog een volle dag met van alles.

Liefs van ons….

1. Marianne verroen:
    13 juli 2018
    Al met al weer een bijzondere dag zo te zien.met nieuwe ervaringen Ben benieuwd hoe jullie het geitenvlees ervaarde 🙄
  2. Moeders:
    13 juli 2018
    Dag 7 zit er weer op en weer veel gezien en gefotografeerd o.a. een paddestoel.
    Het lijkt wel een bloem zo mooi.
    En dan geit aan het spit...heel apart. Liefs
  3. Myrna:
    13 juli 2018
    Leuke foto’s met die hooibaal!
    Hahah die binnendoorpaadjes zijn wel erg grapig :-) lekker hobbelen :-)
  4. Carmen:
    Geit????? Bbbrrr
    Was het lekker?

Hoe is het met de billen? Al genoeg zitvlees?😁
  5. Karin:
    14 juli 2018
    Jep...is ook niet iets wat ik gelijk zou kiezen maar was mals vlees.
    Met de billen? prima...ik heb geen last dus genoeg zitvlees!!
  6. Inge en Marco:
    14 juli 2018