Kreuzkamp - Heiligenhafen!!

16 juli 2018 - Heiligenhafen, Duitsland

Kreuzkamp - Heligenhafen!!

Vanmorgen na het ontbijt weer van start gegaan. We gaan nu richting Heiligenhafen waar we ons bij Inge en Marco zullen voegen.

Vandaag ging het bij mij (Karin) niet vanzelf….had mijn dag niet zullen we maar zeggen…..uiteraard me niet laten kennen, ik heb echter één heuvel lopend moeten doen 🙈🙈🙊🙊

In het geelgouden korenveld een aantal leuke foto’s gemaakt van ons, de zussen.

Onze weg vervolgd langs de Oostzee. Halverwege op het strand gezellig zitten lunchen.

Nadat we de Oostkust hadden verlaten uiteraard weer een aantal binnenpaadjes gefietst waar we op een gegeven moment het fietspad richting Heiligenhafen hebben genomen. We kwamen zelfs een pad tegen waar een hek voorstond en we niet met onze fiets door konden….maar niet getreurd dan doen we de fiets op zijn zijkant erdoor.

Ondertussen via de app vernomen dat Inge en Marco aan waren gekomen in Heiligenhafen.

Helaas kregen we het laatste stuk te maken met veel heuvels en tegenwind dus dat was behoorlijk trappen. Zoals ik al schreef was het haast niet te doen.

Nadat we waren verwelkomd door Inge en Marco zijn we nadat we alles in de kamers hadden gezet lekker gaan borrelen en eten. We hadden geluk, er was een leuke band aan het spelen dus daar even gestaan.

Nu lekker slapen….op naar morgen…..

1. Marianne verroen:
    16 juli 2018
    Gelukkig pas op dag 10 een dipje😏morgen met de eindstreep in zicht een makkie. En wat gezellig zo met zijn allen bijkletsen en eten👍vast een oppepper. Morgen nog varen en een stukje fietsen. Laatste dag genieten!🚲⛴🍀🎉🌳🌻
  2. Myrna:
    17 juli 2018
    Jeetje wat zijn jullie al een eind! Veel plezier met de laatste lootjes ;-)
  3. Sven:
    Slechte dag kan je wel is hebben! Veel plezier morgen in Denemarken 😀👍🏻
  4. Peter:
    Hee geweldig hoor
    Goed gedaan
    Wel nog een leuke brug morgen 😁😁
    Maar de eindstreep is in zicht
  5. Moeders:
    17 juli 2018
    De laatste dag, nog even volhouden.... de eindstreep
    is in zicht. Toppers zijn Jullie!!!!