Rondje Hoek van Holland!!!

11 maart 2018 - Hoek Van Holland, Nederland

Vandaag onze eerste oefenrondje gereden.

Nadat Edith & Pierre waren gearriveerd hebben we eerst de mobiele telefoonhouders op de fietsen geïnstalleerd zodat we allemaal de route konden volgen en gingen op weg naar Hoek van Holland.

Pffff......op het moment van vertrek was het gelukkig droog, wat toch wel wat lekkerder fietst. Maar goed had het wel geregend dan hadden we nog gegaan want ja tijdens de vakantie kan het ook regenen.

Eenmaal op weg was het even aftasten in welke stand en of versnelling er gefietst moest worden, om allemaal op ongeveer dezelfde snelheid te komen.

Na 40 minuten kwamen we aan in Hoek van Holland en hebben we lekker genoten van een bakje Kibbeling.

Inmiddels is de zon gaan schijnen als we Terug gaan fietsen. De terugweg was iets langer en na 52 minuten waren we weer in de Witte de Withstraat in De Lier.

De afstand vandaag was 29,1 kilometer.

Chapeau voor Edith & Pierre, en wat heb ik genoten van het enthousiasme van Edith (ik fietste naast haar).

Kortom: het eerst zitvlees is gecreëerd.