Wesseloh- Zwartzenbek!!

14 juli 2018 - Schwarzenbek, Duitsland

Wesseloh – Zwartzenbek!!

Vanmorgen na het ontbijt de fietsen weer beladen met de tassen en ja …… we worden er steeds handiger in!! Mag ook wel na een week.😉

Vandaag hadden we een natuurdag.

We begonnen met het bovenste deel van de Lüneburgerheide, wat een mooie natuur. Een mooie blauwe vlinder gespot en een blauwe tor uiteraard deze op de gevoelige plaat vastgelegd.

Uiteraard mag de koffiestop niet ontbreken. Helaas was er weinig tot niets onderweg en hebben we “ gezellig" bij een benzine station koffie gedronken.

Daarna heerlijk geluncht in Winsen. 🍽

Na de lunch onze weg vervolgd. Kwamen we op een weggetje met allemaal fruitbomen welke we omgedoopt hebben tot het "Fruit-laantje".

Bij de brug over de Elbe gekeken bij de dam en uiteraard leuke foto’s gemaakt.

Traditie moeten we natuurlijk in ere houden dus ook vandaag weer op leuke binnenpaadjes gefietst.

En nog even voor de duidelijkheid….Duitsland zit vol met heuvels waar zelfs een e-bike nog moeite mee heeft. Maar ook hier zit wel een leuke kant aan…..je moet ook weer naar beneden dus dat gaat dan lekker snel!!

Tot morgen….
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Myrna:
    14 juli 2018
    Wauw zeker mooie vlinder! Houden de accu’s het nog vol met al die heuvels?
  2. Karin:
    14 juli 2018
    We redden het nog steeds ( op dag 2 na) zonder tussendoor op te laden.
  3. Moeders:
    14 juli 2018
    Weer mooie foto's en wat een mooie kleur die vlinder en tor. Het is nog niet erg warm zeker....zie tenminste jacks en vesten. Ach als het maar droog is. Jammer van al die heuvelsmaarwek een mooie natuur.
  4. Gerard:
    14 juli 2018
    Prachtige natuur zeg. Volgens mij gaat het allemaal wel lekker met jullie. Ik vind jullie toppers.
  5. Marianne verroen:
    15 juli 2018
    Pluim voor Saco om al die routes uit te stippelen hoor! Petje af!
    En meestal 2 streepjes over aan het eind op de display. Beetje bijtrappen op de heuvels. Goed hoor! Blijft leuk de foto's
  6. Marianne verroen:
    15 juli 2018
    Pluim voor Saco om al die leuke routes en weggetjes uit te vinden! Petje af!! Blijft leuk al die verhalen en foto's. Wat een bijzondere vakantie. En na die heuvels toch nog 2 streepjes over op de display. Top!