Zwartzenbek - Kreuzkamp!!

Zwartzenbek – Kreuzkamp!!

Vanmorgen met een strakblauwe lucht vertrokken richting Kreuzkamp.

Het eerste stuk gingen we door het bos.

Nadat we uit het bos kwamen zijn we 35 km lang langs het Elbe-Lübeck Kanal gefietst. Wat een mooie omgeving en veel sluizen. Bij het schutten hebben we even staan kijken, Edith had dit nog nooit gezien.

Halverwege heerlijk geluncht.

Nadat we de route langs het Elbe-Lübeck Kanal hadden verlaten kwamen we een bord tegen waar Puttgarden al op stond vermeld. We zijn op de goede weg!!

Om onze traditie voort te zetten kregen we weer een aantal binnenpaadjes. Het was één en al gehobbel en er lag zelfs een boom over het pad heen. Maar goed we zijn niet voor één gat te vangen en zijn er dus omheen gelopen.

Aangekomen in Kreuzkamp ons motel opgezocht. Deze keer is er geen restaurant aanwezig dus wéér op de fiets om wat te gaan eten. Uiteindelijk hebben we totaal ruim 10 km gefietst voor een broodje Dönner…..

Nu zitten we heerlijk op het balkon van onze kamer met bier en chips!!!

Morgen naar Heiligenhafen waar Inge en Marco ons komen vergezellen in het hotel en samen met ons richting Denemarken gaan.

Tot morgen…
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Edith en Hans:
    15 juli 2018
    Zo het gaat nu opschieten zeg!Puttgarden in zicht😉 succes maar weer...hele warme groet uit Dordrecht☀️
  2. Marianne verroen:
    15 juli 2018
    Einde is in zicht! Nog geen lekke banden gehad? Knap met al die binnen weggetjes🤔
  3. Moeders:
    15 juli 2018
    Nog 2 nachtjes en dan naar de boot om naar Denemarken te varen. Jongens wat een prestatie!!!
    Zoals gewoonlijk weer leuke foto's.
    Op naar het volgende hotel morgen....succes!
  4. Karin:
    15 juli 2018
    Jaaaaa...gaat nu opschieten moeders!!
  5. Myrna:
    15 juli 2018
    Jeetje wat gaat dat snel!
  6. Inge en Marco:
    16 juli 2018
    Hey kanjers!! Wij zijn klaar voor vertrek, een hele goeie bijna laatste fietsdag! Tot vanmiddag
  7. Karin:
    16 juli 2018
    Goede reis en tot vanmiddag 😘😘
  8. Carmen:
    16 juli 2018
    Wwoowww jullie zijn er bijna!!
  9. Karin:
    Zeker.....dag 10 vandaag!!!