Balkbrug - Ter Apel!!

10 juli 2018 - Ter Apel, Nederland

Balkbrug – Ter Apel!

Vanmorgen begon de dag sombertjes en begon het zelfs te regenen.

Na een eenvoudig maar lekker ontbijt de tassen gepakt en nadat we de fiets weer opgeladen hadden richting de Plus gereden om onze lunch te kopen.

Daarna onze weg vervolgd in de regen, jammer maar heeft ook wel wat: veel lol om hoe we eruitzien met onze mutsen op.

Saco heeft ook vandaag weer een super leuke route uitgestippeld…..over de velden door de bossen maar ohh zo leuk!!!

Uiteraard wordt er ook gezorgd voor de inwendige mens en hebben we bij de warme bakker in Hollandsche Veld heerlijk koffie gedronken met uiteraard iets lekkers. Na dat we dit verorberd hadden brak de zon door en hebben wee heerlijk in het bos zitten lunchen/picknicken.

Na de lunch zijn we via een park van Staatsbosbeheer de Boswachterij Gees onze weg vervolgd. Onderweg kwamen we mooie poelen tegen, Schotse Hooglanders, Ooievaars en Ganzen. We hebben zelfs op een pad gefietst welke 1,9 km lang was.

Nadat we uit dit mooie bos kwamen hebben we even lekker wat gedronken bij een Theeschenkerij in Meppen.

Uiteraard hebben we geregeld stops…even wat drinken en de benen strekken. Uiteraard worden we later op de dag wat baldadiger dus ja een foto tussen het mais en kijken of er aardappels aan de aardappelplantjes zit hoort daar dan bij..... hahaha

Gelukkig schoot het na de stop op….we hadden behoorlijk tegenwind….zelfs Pierre en ik fietsten met een lege accu. Maar gelukkig kwam het bord Ter Apel gauw in zicht.

Ingecheckd in het hotel….ziet er super uit….gezellig even borrelen met een stukje stokbrood.

Nu heerlijk aan het eten en straks even lekker relaxed zitten.