Harmelen - Hierden!!

8 juli 2018 - Hierden, Nederland

Harmelen – Hierden !!

Na een heerlijk ontbijt zijn we om 9.00 uur vertrokken naar onze volgende bestemming.

Onderweg hebben we verse kersen en aardbeien gekocht die we heerlijk op een bankje hebben opgegeten, maar eerst moesten de kersen worden schoongemaakt want Saco liet meer dan de helft op de grond vallen.

Daarna weer verder, waar we wel hele “rare" koeien tegen kwamen.

Vervolgens hebben we een prachtige rit gemaakt door het bos waarbij we halverwege stuitte op een soort braderie: de Trotsmarkt. Uiteraard zijn Karin en ik hier even een rondje gaan lopen terwijl de mannen bij de fietsen bleven.

Daarna richting Spakenburg waar het de bedoeling was om vis te eten: Not! Alles was dicht. Pierre en Saco hebben een broodje kebab kunnen scoren terwijl wij op een muurtje o.a. een crackertje hebben gegeten.

Daarna hebben we een flink stuk gefietst langs het Veluwemeer, prachtig! Wel smalle fietspaden en heel veel wind.

In Harderwijk hebben we dan toch onze vis gegeten: kibbeling met friet en sla.

Nu zitten we op het terras van Kasteel Essenburgh, waar we ook overnachten, met een biertje en een wijntje.

Tot morgen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sven:
    8 juli 2018
    Klinkt goed allemaal, behalve de wind 😁
  2. Gerard:
    8 juli 2018
    Jullie zijn goed bezig en hebben ook nog tijd om even wat anders te doen dan fietsen. Chapot en we blijven jullie volgen.
  3. Gerard:
    8 juli 2018
    Overigens; die gekke koeien zijn Lakenvelders.
  4. Marianne verroen:
    8 juli 2018
    Moeke lijkt onze vroegere koningin Juliana wel😁mooie route weer👍en jullie op die grote witte fiets....geweldig!
  5. Karin:
    Thanks voor de info!!
  6. Myrna:
    8 juli 2018
    Zo jullie zijn toch alweer een eind onderweg!

Haha dat zijn juist hele bekende lakenvelder koeien :-)
  7. Karin:
    Hahaha....
  8. Moeders:
    8 juli 2018
    Weer genoten van Julie reisverhaal en van de mooie
    foto's.... en dat in Spakenburg alles dicht was verwonderd me niks. Nog klederdracht gezien?
    Tot morgen. xxxx
  9. Edith en Hans:
    8 juli 2018
    Super hoor, jullie treffen het met het weer☀️! Succes maar weer met de fietstocht💪🏻