Harmelen - Hierden!!

8 juli 2018 - Hierden, Nederland

Harmelen – Hierden !!

Na een heerlijk ontbijt zijn we om 9.00 uur vertrokken naar onze volgende bestemming.

Onderweg hebben we verse kersen en aardbeien gekocht die we heerlijk op een bankje hebben opgegeten, maar eerst moesten de kersen worden schoongemaakt want Saco liet meer dan de helft op de grond vallen.

Daarna weer verder, waar we wel hele “rare" koeien tegen kwamen.

Vervolgens hebben we een prachtige rit gemaakt door het bos waarbij we halverwege stuitte op een soort braderie: de Trotsmarkt. Uiteraard zijn Karin en ik hier even een rondje gaan lopen terwijl de mannen bij de fietsen bleven.

Daarna richting Spakenburg waar het de bedoeling was om vis te eten: Not! Alles was dicht. Pierre en Saco hebben een broodje kebab kunnen scoren terwijl wij op een muurtje o.a. een crackertje hebben gegeten.

Daarna hebben we een flink stuk gefietst langs het Veluwemeer, prachtig! Wel smalle fietspaden en heel veel wind.

In Harderwijk hebben we dan toch onze vis gegeten: kibbeling met friet en sla.

Nu zitten we op het terras van Kasteel Essenburgh, waar we ook overnachten, met een biertje en een wijntje.