Het is bijna zover!!

4 juli 2018 - Voorhout, Nederland

Vanmorgen kwam Edith de koffer met kleding brengen voor de eerste paar dagen in Denemarken.

Wij hadden inmiddels ook alles al klaar gelegd wat betreft kleding, tent, slaapzakken en luchtbed. Alles in de auto gelegd en op naar Inge en Marco.
Zij nemen onze auto mee naar Denemarken om aan het eind van de vakantie weer met zijn 4en terug te gaan naar huis.

Omdat het heerlijk weer was hebben we in Sassenheim geproost op de vakantie. De mannen met een plaatselijk biertje: de Blauwe tram.

Daarna heerlijk in de tuin bij Inge en Marco gegeten. Inge het was weer heerlijk!!

Nu gaan we écht aftellen…nog 2 dagen voordat onze fietsvakantie gaat beginnen.

Groetjes, Karin.

1. Edith:
    4 juli 2018
    Jaahh !!
    Helemaal leuk maar ook spannend !!
  2. Sven:
    5 juli 2018
    Jaja! Het gaat nu bijna beginnen :)
  3. Inge en Marco:
    Het was supergezellig weer! En heerlijk even een terrasje om op jullie vakantie te proosten, wat een weertje.
    En zo te zien blijft het heerlijk fietsweer de komende week!
    Nog een dagje Karin, dan mag je officieel gaan genieten van vakantie!!!!
  4. Moeders:
    5 juli 2018
    Ja.... na alle voorpret, voorbereidingen en oefentripjes(weekend) gaat het dan zaterdag echt beginnen!!