Dwergte - Kirchweyhe!!

12 juli 2018 - Kirchweyhe, Duitsland

Dwergte – Kirchweyhe

Vanmorgen heerlijk ontbeten in hotel Zum Dorfkrug.

Om half tien vertrokken richting Kirchweyhe onze volgende bestemming.
We begonnen met een rit door het bos, was weer schitterend.

In Ahlhorn heerlijk koffiegedronken bij de warme bakker, uiteraard met iets lekkers. Daarna aan de overkant bij de Netto Marken-Discount de lunch ingekocht.

Na de lunch weer op weg op een pad/weg….weer in the middle of know where. 1x keer terug gegaan en een ander pad ingeslagen, voor de rest ging het prima.

Aangekomen bij het hotel wat Saco had gereserveerd was het wel vreselijk stil. Een blik op de deur gaf aan dat het restaurant dicht was in verband met vakantie en dat de hotelgasten naar een bepaald telefoonnummer moesten bellen. Mmmmmmm….dat geeft geen goed gevoel en besloten om een ander hotel te gaan zoeken. Via Google vonden we een super leuk, gastvrij hotel. Op de fiets gestapt en ja hoor…ze hadden nog 2 Doppelzimmers. We zitten nu heerlijk in de tuin van het hotel aan een drankje en gaan zo lekker Flamkuchen eten.