Rondrit van 94 km !!

2 juni 2018 - Brielle, Nederland

Rondrit van 94 km!!

Vandaag hebben we een rondrit gemaakt van 94 km !! jaja….

Van die 94 km hebben we 77 km gefietst en de rest van km’s hebben we varend afgelegd per pont en de Fast Ferry.

Het was de bedoeling om tussen 9 / 9.15 uur te vertrekken maar ik had wat “problemen” met m’n mobiel waarop de route stond. Hierdoor misten we net de pont van Maassluis naar Rozenburg.

Nadat we aan de overkant waren zijn we op de landtong gaan fietsten (9,5 km). Aan het einde van deze landtong is een cafetaria zei Saco, dus daar zouden we een heerlijke bak koffie nemen. Daar aangekomen was er inderdaad een cafetaria maar…..deze was gesloten ☹. Dus weer 9.5 km terug gefietst en nu richting Brielle. Gelukkig kwamen we onderweg een leuke locatie tegen waar we die heerlijke bak koffie alsnog hebben gedronken.

In Brielle hebben we heerlijk geluncht bij De smaeck van Brielle.

Na de lunch zijn we verder gefietst door o.a. de Oostvoornse duinen. Daarna via de Maasvlakte richting de Fast Ferry. Onderweg werden we “getrakteerd ” op een heerlijke regenbui!! Aangekomen bij de Fast Ferry (nu maar hopen dat hij wel vaart anders moeten we dat hele lange stuk weer terug fietsen) hadden we geluk, hij kwam er net aan. Anders hadden we meer dan een uur moeten wachten op de volgende. Ons tochtje vanaf de Maasvlakte naar Hoek van Holland duurde 45 min.

Aangekomen in Hoek van Holland zijn we via de “bloemenroute” terug gefietst naar De Lier.